HOW TO FIND YOUR PERSONAL STYLE

author Amber Scholl   2 год. назад
1,086,401 views

39,880 Like   451 Dislike

THRIFT SHOPPING FOR THE FIRST TIME!!! (a mess lol)

HI ANGELS!!! So, here I am - being Macklemore. Going to the thrift shop. (I can't believe I missed the opportunity to say that in this video for a pun I'm legit mad at myself lol.) ANYWAYS, here is me answering your request to go shopping in all the best cheap & trendy thrift stores in LA! I went out to try to find some bargains and deals - and while it was a weird adventure, it was certainly a fun challenge! Enjoy the shenanigans xx Amber insta/twitter/snap: @AmberScholl Here are the shoes I bought lol! http://bit.ly/2sbkKYk & my outfit of the day links! My shirt (I got a large!): http://bit.ly/2ttEtq5 Similar kicks: http://bit.ly/2u8HeLl sunnies: http://bit.ly/2tu0g15

HOW TO MAKE BASIC CLOTHES LOOK FABULOUS

HI ANGELS! MY SECRETS TO BUILDING YOUR WARDROBE WITH BASICS AND TURNING YOUR BORING CLOTHES INTO FABULOUS LOOKS! ...you know, as a kind of sequel to my beloved "How to Make Cheap Clothes Look Expensive" vid that blew my channel many moons ago :P So here are my tips to dressing up basic clothes from day to night, matching shoes, accessorizing, and everything in-between to show you how to turn your wardrobe into an Instagram baddie fashion show! *on a budget, of course :P PS- I can't believe last time I wrote a description for a video like this I said "thank you so much for 5k"...what a ride... I love you more than you'll ever know. 888,0000 kisses, xx Amber links to my looks: bling choker: http://bit.ly/2xtHXaG black set: http://bit.ly/2v779XX white sneakers: http://bit.ly/2wpo1ch nude/black dresses: http://bit.ly/2vhgB6J diamond shoes: http://bit.ly/2vpTM0b diamond rings: t shirt dress: http://bit.ly/2vpZXBs lace up boot only grey left!: http://bit.ly/2wpb5mD corset sweatshirt: http://bit.ly/2wGYdYA gold sneakers: http://bit.ly/2vhqP78 pink boots: http://bit.ly/2xebo14 satin sweatpants: http://bit.ly/2wzwav0 orange blazer: http://bit.ly/2vqlsSs sparkle black blazer: http://bit.ly/2v7lEuL oversized denim jacket: http://bit.ly/2vqEyYK *video was not sponsored but links are affiliate* xx :)

DIY: MY FAUX ACRYLIC MANICURE

HI BABY DOLLS!!! Ok so I know I said I was gonna do a Q&A video next lol...but I went to film it and realized MY NAILS WEREN'T DONE (which is like, life or death for me lol) so I filmed this instead :P I have used pre-made press on nail companies in the past (you may remember some of my old videos!) but I discovered how to do it myself for even cheaper and way better, so I decided to give you all an updated nail routine!!! Links to everything I used are below :) LOVE YOU MUFFINS!!! Xx Amber insta/snap/twitter: @AmberScholl ACRYLIC NAILS: http://rstyle.me/~9qLa8 POLISH SET: http://rstyle.me/~9qLb2 GLUE:http://rstyle.me/~9qLbd

THE 2018 NUDE LIPSTICK OLYMPICS!

I'M TESTING EVERY NUDE LIPSTICK EVER! In the search to find the perfect nude lipstick shade, I am trying on every brand money can buy - from drugstore brands vs. high end luxury makeup, cheap to expensive, Sephora to Ulta, best to worst, we're swatching them all! So in the part 2 of the red lipstick olympics, what is the best nude lipstick for the holiday season? In today's really weird makeup haul get ready with me review, we're comparing and going to find out :P ENJOY THE NONSENSE MY LOVES! 2,500,000 kisses! Xx Amber :) Insta/Twitter: @AmberScholl https://www.instagram.com/amberscholl SPOILER ALERT: SHOP THE WINNERS! *i didnt have time to get the links i will tonight haha* 1st: NYX lip pencil "mauve" 2nd: E.LF. lip liner 3rd: Fenty Beauty 4th: NARS 5th: TIE Tom Ford: KKW Beauty: REST IN ORDER OF APPEARANCE: ***this video was not sponsored (obviously lol) links are affiliate xx***

WISH SHOPPING FOR THE FIRST TIME! (a mess lol)

LOL HI ANGELS - WE'RE FINALLY WEARING WISH CLOTHES! I've been dying to try out the wish app since I saw all the funny "Wearing Wish Clothes for a Week!" videos (I know it's almost 2018 I'm late to the party lol) but I'm finally doing my first ever wish shopping haul! I love cheap clothes, I love bargains, I love online shopping, so I figured why not? :P So here is my full honest review and very funny try on haul of my first ever wish shopping experience. ENJOY THE NONSENSE MY LOVES! 1,261,000 kisses! Xx Amber Insta/Twitter: @AmberScholl ***this video is not sponsored (obviously lol)***

HELLO BEAUTIFUL MUFFIN CAKES!!!

It's no secret I LOVE fashion (& am always wearing some sort of ridiculous outfit lol) So I thought it would be a fun idea to help share my tips and tricks for finding your very own personal style! Fashion is so much fun - & everyone deserves to feel fabulous :) Have fun little angels! I LOVE YOU SO MUCH!!!

Xx
Amber

PS- I know there is something wack af going on with my eyelash in this video...idk what that was lol.

INSTA/TWITTER/SNAP: @AmberScholl

Links to everything I'm wearing! I changed 5000 times so lmk if I forgot something lol

very similar gold choker: http://rstyle.me/~9jQdR

diamond choker from the Kim K look: http://rstyle.me/n/b89gpdb8ru7

black faux fur shaul thingy: http://rstyle.me/~9jXPF

black bomber jacket: http://rstyle.me/~9jQf5

my rings!!
the band ones: http://rstyle.me/~9jQ0g
the engagement ring ones lol: http://rstyle.me/~9jQ0X

Clear boots: http://rstyle.me/n/b8699ab8ru7

Jean Jacket: http://rstyle.me/~9jQcz

black fluffy heels: http://rstyle.me/n/b87bcsb8ru7

Pink Satin coat code "xoamber": https://www.wantmylook.com/products/darian-satin-maxi-coat-olive?variant=26623863049

pink fluffy coat: http://rstyle.me/n/b873t2b8ru7

nude thigh high boots: http://rstyle.me/n/b874bvb8ru7

and I think that covers it! lol i love you xx :)

***this video is not sponsored, but some links are affiliates*** :) xx

Comments for video: